Nebojte se spamu, taky ho nemáme rádi.
- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
- REKLAMACE
Práva z vadného plnění upravují naše obchodní podmínky. Rádi bychom vás ujistili, že prodáváme kvalitní zboží a reklamace řešíme spíše výjimečně. Přesto se může stát, že se něco nepovede.
Pokud tedy něco není v pořádku, prosíme zašlete nám email s číslem objednávky nebo faktury a označením výrobku, který reklamujete. Popište vadu a ideálně připojte dokumentační fotky.
Obratem se vám ozveme a budeme záležitost řešit.
Zboží také můžete k reklamaci zaslat na adresu:
ETC European Trade Center, s.r.o.
U Továren 999/31, 102 00 Praha 10
Reklamované zboží bude převzato k reklamačnímu řízení, sepsán reklamační protokol a reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nebude dohodnuto jinak.
Reklamaci nelze uznat:
- pokud k poškození zboží došlo při přepravě (evidentně poškozenou zásilku je nutné řešit při převzetí s dopravcem)
- pokud bylo zboží poškozeno používáním v rozporu s účelem výrobku, nadměrným zatěžováním nebo špatnou montáží výrobku
- pokud se jedná o nepodstatné odlišnosti od vyobrazení výrobků (fotografií na webu), které jsou technicky podmíněny a tudíž nejsou považovány za vadu